Bona vesprada,
Hem triat aquesta entrada perquè ens pareix interessant el tema de el assetjament a els escoles i instituts. Anem a parlar sobre els vídeos que n’hi han i del que passa, i dels arguments que tenim en contra d’aquest tema que cada vegada passa més.
En el primer vídeo apareix una xiqueta que té que anar al institut i per el que es veu, s’ha canviat moltes vegades d’institut per assetjament. La mare li intenta animar, i li ha comprat roba per a causar bona impressió a els xics i xiques. La xiqueta va al institut i s’equivoca de classe i es xoca amb una de les “populars”(que aquest cas són las que fan assetjament), la protagonista demana perdó i aquesta el regala un comentari no molt agradable, i tota la classe se’n riu d’ella.
En el segon vídeo apareix un xic què està somiant que toca la tuba davant de l’institut i el desperten els crits dels assetjadors que es burlen del somni que el ha tingut. L’entrenador del equip els demana córrer i els, els diuen «tu després, petit idiota» i el tiren a terra. El xiquet va a la classe de tuba que el da la seua professora i aquesta se’n da conter i el pregunta, el xiquet al final se ho explica i ella intenta ajudar-li però no fa res. I el assetjament continua.
En el tercer vídeo apareix un dels assetjadors que assetjava al xiquet del vídeo anterior, i està totalment canviat
CONTINUARÁ…
Hem triat aquesta entrada perquè ens pareix interessant el tema de el assetjament a els escoles i instituts. Anem a parlar sobre els vídeos que n’hi han, del que passa, i dels arguments que tenim en contra d’aquest tema que cada vegada passa més.
En el primer vídeo apareix una xiqueta que té que anar al institut i per el que es veu, s’ha canviat moltes vegades d’institut per assetjament escolar. La mare li intenta animar, i li ha comprat roba per a causar bona impressió a els xics i xiques. La xiqueta va al institut i s’equivoca de classe i es xoca amb una de les “populars”(que aquest cas són las que fan assetjament), la protagonista demana perdó i aquesta li regala un comentari no molt agradable, i tota la classe se’n riu d’ella.
En el segon vídeo apareix un xic què està somiant que toca la tuba davant de l’institut i el desperten els crits dels assetjadors que es burlen del somni que el ha tingut. L’entrenador del equip el els demana córrer i els, els diuen «tu després, petit idiota» i el tiren a terra. El xiquet va a la classe de tuba que el dóna la seua professora i esta se’n dóna conter i el pregunta, el xiquet al final s’ho explica i ella intenta ajudar-li però no fa cap. I l’assetjament contínua.
En el tercer vídeo apareix un dels assetjadors que assetjava al xiquet del vídeo anterior, i està totalment canviat i accidentalment és xoca contra una xica i l’és disculpa i li ajuda a recollir els llibres que hi ha tirat al sòl. La xica és queda sorprengués al recordar que l’hi era uns d’ells i de com hi ha cambiat.
En el quart vídeo apareix 3 xiques “populars” que estan parlant de que una mare d’elles vinga a recollir-les per a no tindre que anar en l’autobús dels perdedors. I de sobte, passa la xica nova pel costat i dos d’elles empesen a recordar el que Cassandra li va dir i comencen a reanar-se’n d’ella, i una d’elles diu que va ser molt cruel el que li va dir i per per que es riguen d’ella també diu «cruel en sentit divertit,no?». Ella vèrbola amb les xiques que abans eren els seus amistes i estes és queden sorpreses, i quan venen els assetjadores els ignora.”
En el quint i últim vídeo, en sa casa, la mare li pregunta a la xiqueta que com li ha anat el primer dia d’escola i ella empesa a recordar els moments de bullyng, en el menjador, en classe, en la biblioteca.. però no el diu cap.”
La nostra opinió és que creguem que estes persones tenen molt de valor patint i aguantant estigues cuses. No hi és cap just que estes persones fessen estos assetjaments i no hi passe cap mentre els pobrets xiquets tinguen que aguantar estos fets per ser com son simplement, o per com visten i això em pareix realment malament. Si som una societat plena de gent, tindrem que emportar be i agraïr la vida de la resta de la població. Pensem que no tenen sentiments si no ho farian, a uns xiquets innocents com estos, i el vídeo mostra la realitat i que la gent tracta d’evitar aquestos tems per per o per ignorància. El primer que deurien de tindre és educació i els parixes no mal educar als seus fills perquè després passen estes fets.”Els xiquets sofreixen en silenci, i és mantenen en la soledat, sense voldré anar a la’ escola per que no és burlen d’ells, els insulten o inclús els apeguen. Ens pareix actes desagradables i pensem que això és perquè els assetjadors tenen molts problemes i el paguen així. Si ajudem als dues persones, a l’assetjador i a l’assetjat, resoleria un poc mes els problemes en el món.”
Bona vesprada,
Hem triat aquesta entrada perquè ens pareix interessant el tema de el assetjament a els escoles i instituts. Anem a parlar sobre els vídeos que n’hi han i del que passa, i dels arguments que tenim en contra d’aquest tema que cada vegada passa més.
En el primer vídeo apareix una xiqueta que té que anar al institut i per el que es veu, s’ha canviat moltes vegades d’institut per assetjament. La mare li intenta animar, i li ha comprat roba per a causar bona impressió a els xics i xiques. La xiqueta va al institut i s’equivoca de classe i es xoca amb una de les “populars”(que aquest cas són las que fan assetjament), la protagonista demana perdó i aquesta el regala un comentari no molt agradable, i tota la classe se’n riu d’ella.
En el segon vídeo apareix un xic què està somiant que toca la tuba davant de l’institut i el desperten els crits dels assetjadors que es burlen del somni que el ha tingut. L’entrenador del equip els demana córrer i els, els diuen «tu després, petit idiota» i el tiren a terra. El xiquet va a la classe de tuba que el da la seua professora i aquesta se’n da conter i el pregunta, el xiquet al final se ho explica i ella intenta ajudar-li però no fa res. I el assetjament continua.
En el tercer vídeo apareix un dels assetjadors que assetjava al xiquet del vídeo anterior, i està totalment canviat
CONTINUARÁ…
Bona vesprada,
Hem triat aquesta entrada perquè ens pareix interessant el tema de el assetjament a els escoles i instituts. Anem a parlar sobre els vídeos que n’hi han, del que passa, i dels arguments que tenim en contra d’aquest tema que cada vegada passa més.
En el primer vídeo apareix una xiqueta que té que anar al institut i per el que es veu, s’ha canviat moltes vegades d’institut per assetjament escolar. La mare li intenta animar, i li ha comprat roba per a causar bona impressió a els xics i xiques. La xiqueta va al institut i s’equivoca de classe i es xoca amb una de les “populars”(que aquest cas són las que fan assetjament), la protagonista demana perdó i aquesta li regala un comentari no molt agradable, i tota la classe se’n riu d’ella.
En el segon vídeo apareix un xic què està somiant que toca la tuba davant de l’institut i el desperten els crits dels assetjadors que es burlen del somni que el ha tingut. L’entrenador del equip el els demana córrer i els, els diuen «tu després, petit idiota» i el tiren a terra. El xiquet va a la classe de tuba que el dóna la seua professora i esta se’n dóna conter i el pregunta, el xiquet al final s’ho explica i ella intenta ajudar-li però no fa cap. I l’assetjament contínua.
En el tercer vídeo apareix un dels assetjadors que assetjava al xiquet del vídeo anterior, i està totalment canviat i accidentalment és xoca contra una xica i l’és disculpa i li ajuda a recollir els llibres que hi ha tirat al sòl. La xica és queda sorprengués al recordar que l’hi era uns d’ells i de com hi ha cambiat.
En el quart vídeo apareix 3 xiques “populars” que estan parlant de que una mare d’elles vinga a recollir-les per a no tindre que anar en l’autobús dels perdedors. I de sobte, passa la xica nova pel costat i dos d’elles empesen a recordar el que Cassandra li va dir i comencen a reanar-se’n d’ella, i una d’elles diu que va ser molt cruel el que li va dir i per per que es riguen d’ella també diu «cruel en sentit divertit,no?». Ella vèrbola amb les xiques que abans eren els seus amistes i estes és queden sorpreses, i quan venen els assetjadores els ignora.”
En el quint i últim vídeo, en sa casa, la mare li pregunta a la xiqueta que com li ha anat el primer dia d’escola i ella empesa a recordar els moments de bullyng, en el menjador, en classe, en la biblioteca.. però no el diu cap.”
La nostra opinió és que creguem que estes persones tenen molt de valor patint i aguantant estigues cuses. No hi és cap just que estes persones fessen estos assetjaments i no hi passe cap mentre els pobrets xiquets tinguen que aguantar estos fets per ser com son simplement, o per com visten i això em pareix realment malament. Si som una societat plena de gent, tindrem que emportar be i agraïr la vida de la resta de la població. Pensem que no tenen sentiments si no ho farian, a uns xiquets innocents com estos, i el vídeo mostra la realitat i que la gent tracta d’evitar aquestos tems per per o per ignorància. El primer que deurien de tindre és educació i els parixes no mal educar als seus fills perquè després passen estes fets.”Els xiquets sofreixen en silenci, i és mantenen en la soledat, sense voldré anar a la’ escola per que no és burlen d’ells, els insulten o inclús els apeguen. Ens pareix actes desagradables i pensem que això és perquè els assetjadors tenen molts problemes i el paguen així. Si ajudem als dues persones, a l’assetjador i a l’assetjat, resoleria un poc mes els problemes en el món.”