4 comments

  1. Sonia i esther roussel

    Aquest vídeo tracta sobre de una professora que li fa una proba als seus alumnes en la que lis dona un paper amb paraules desordenades,però un bandó no el va resoldre i es perquè eren impossibles de resoldre però la ultima paraula era igual i igualment no la van resoldre.

    La nostra opinió es que el exercici es un bon exemple per a comprovar que si a la primera les coses no es solucionen o no ixen com vols enseguida et rendisques i no poses esforç, que és el que li a passat a aquestos alumnes. També pensem que no es tindrien que haver rendit tan fàcilment i tornar-lo a intentar i perdre la confiança en ells mateixos, ja que açò passa a menut en la vida reial.
    Tampoc tenen perquè sentir-se diferents per no haver alçat la mà quan tocava perquè les dos primeres paraules eren diferents i impossibles de resoldre.
    La professora diu que l’exercici és la indefensió apresa i que ningú era més llist que l’altre, sols que una part s’ha sentit frustrada i confosa amb la proba i no ha posat molt empeny en l’última paraula que sí era fàcil de resoldre.

    En conclusió, mai hi ha que rendir-se ant ningú ni ninguna cossa per qualssevol motiu i esperem que aquest vídeo us haja valgut per a aprendre açò com a nosaltres.
    Salutacions.

  2. ######rodrigo de burgos ######

    Indefensió apres

    Aquests vídeo tracta de unes alumnes que estan conversant amb la seua professora.
    I la seua professora els pregunta un en un :
    A que tenen por ?
    I tots els alumnes responen:
    A no ser acceptat.
    I la professora diu que agafem un tros de paper i reordenin unes paraules que hi ha en una fulla que va passar.

    I la professora va dir que els de la part esquerra era més difícil per això no es podia resoldre.

    I va preguntar que havien sentit a ver als altres aixecant la mà.
    Que eren estúpids , fava ,etc…

    Aquesta es la meua opinió personal:
    Que no passa res si te costa més fer les coses, que amb ajuda de tots se pot entendre.

  3. danielmill352

    Aquest vídeo tracta de la indefensió apresa. En un aula del que pareix un institut, la professora para la classe per a explicar el que es la indefensió apresa, que tracta de fer sentir a una persona que no val per a res. En aquest cas la mestra ho fa amb un cal·ligrama de 3 paraules. Tota la classe pensava que tots els papers dels cal·ligrames eren iguals però eren diferents. En la part de l’esquerra estava el cal·ligrama mes difícil, era impossible fer-ho, mentre que en la part de la dreta estava el mes fàcil.
    En quant passava un temps determinat, la professora preguntava qui havia terminat la primera paraula, i solament levantaben la ma solament els de la dreta. Amb la segona paraula igual i amb la tercera també. Al final la mestra li explicava el que havia passat.

    Aquest vídeo me pareix molt interessant.

  4. Retroenllaç: Els punys no parlen 2014-15 | Els punys no parlen

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s